Tuesday, August 04, 2009

I'm loving it! =)

Hye to all readers...hahah...ade readers ke?cm xde je..huhuhu...aah..xkesah la...npe post ari ni tajuk die i'm loving it!?sbb saje nk share ngn u all pic2 yang sy baru tgk dgn teliti td n i relly like it..first pic adalah...tgk kt bawah ni---------->



Nape sy suke gambar kt atas tu? I named this pic as the 4 Sister's...ini la adik2 ku..me yg bertudung itam tu..next to me is acik..next to acik is adik n next to adik is ateh..ske sgt tgk gmbr ni...ssh tau nk dpt gambar cmni..hehehe...ok..next pic---------------->




Gambar kat atas ni pon sy ske..sbb ni la cezen2 ku..umor ktorg xjauh beza..23,24 n 25...pengantin tu umor 25..da kawen da kteh..tggl la kami2 yg blm kawen ni...kyang, kcik, kdik n me..hehehehe....



ini la gambar2 yg sgt sy ske...hehehe...ok..daaaaa....

3 comments:

Miss Adia said...

eelo??

Miss Adia said...

testing 1..2..3

SYARIENARIFEN said...

NI BR LEH KOMEN OK..

HEH....SBLM NI TAKLEH....