Saturday, May 29, 2010

Memori Terindah

We start with pic in car..mase ni odw g amek mama kt rumah..so sempat lg ktorg bergambar..hehehehe...jp2..nak pegi mane ni..jeng..jeng..jeng...


Date : 27 May 2010
Veneu : Dewan Sri Budiman, UiTM Shah Alam
Occasion : Convocation

At last, the day I've been waited for had come. I'm so excited. I'm so happy for making my parents proud of me. The scroll is mine. Yeah!!(><). Even my 2 little sis can't come, but i was so happy on that day. (ist ok..nt2 kite amek pic cukup sume da k) Nothing much to say..maybe enough if i said that I'm proud of my self;). Enjoy the pic below k...hehehe...


Kali konvo bersama-sama dgn Sapie..die Diploma Perakaunan..so sgt la ramai kaum keluarga..ade Makdik and family..mama...xlupe juge Cik Su'aidah yg mule2 ckp xmau dtg...huhuhu sedey wo..and suprised gler bile die
ade di sini...and best lg bile my bff Cik Aeryn pon ade..babe,lame gler xhangout ngn ko..rindu weh...


Ari tu sempat bergambar ngn few frens jek..neway..thanx to all yg dtg..and congratulations to all my fren yg konvo on that day..sgt happy n seronok...


Thanx to Ibu,abah and adik2ku..thanx jugak to along Firdaus and Kak Nofa belikan bunga n bear..hhehehe...sgt suke...thanx a lot..and xlupe to my lovely sis Su'aidah..die bg sy bear color biru...hahaha..one set biru u...i like2...luv u always..kt bwh ni la adiah yg telah di beri..thanx!!


Last but not least, thanx to all..i luv u all always...


No comments: